اشکان تهویه

عیب یابی و تعمیر آبگرمکن دیواری، توانایی باز و بسته کردن قطعات آب گرم کن دیواری لینک دانلود مستقیم نرم افزار آموزشی پکیج شوفاژ دیواری آخرین و مهم ترین عناوین دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع و تاسیسات دانشگاه تهران نمونه سوالات آزمون  کتبی ایمنی کارگاه فنی و حرفه ای اصول طراحی پکیج مقاله پمپ دانلود رایگان جزوه درس طراحی سیستم های تبرید و سردخانه استاد افشین فهیمی راد دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع بررسی مقایسه ای پکیج گرمایی با سایر سیستمهای گرمایشی هوا و آب گرم. دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع شرکت پترو پالا محور جزوه كامل آموزش پكيج شوفاژ ديواري جزوه كامل گرمايش از كف محاسبات بازدهي حرارتي برای خرید پکیج های فن دار چه شرایطی لازم می باشد؟ دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع استاد حسین ذوالفقاری آیین‌نامه‌ ایمنی‌ کار روی‌ خطوط‌ و تجهیزات‌ برق‌ دار شانس چیست؟ برای خرید پکیج های دودکش دار چه شرایطی لازم می باشد؟ تاریخچه ی مختصراز جوشکاری دستی قوس برقی(S.M.A.W) دانلود مقالات و سوالات مسایل ایمنی و بهداشتی پکیج دیواری پکیج چگونه کار می کند؟ دانلود نرم افزار باز کننده فایل های پی دی اف رایگان ویژه خریداران محترم فایل از این فروشگاه سرویس و تعمیر لوازم خانگی یخچال کامل ترین و بهترین جزوه محاسبه گرمایش برای اولین بار بصورت تایپ شده مقاله محاسبات سیستم آبگرم مصرفی پکیج شوفاژ چیست؟ مقاله شیرهای انبساطی شناور دار وسايل حفاظت فردی انواع پکیج و مزایای آن چیست؟ آموزش رايگان كسب درآمد از اينترنت دانلود رایگان جزوه عالی درس تهویه مطبوع آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان راهنمای خرید پکیج مقاله سوخت هیدروژن مقاله سیستم آب بندی در پمپ تدوین شیوه‌نامه اجرایی و انضباطی خوابگاه‌های غیردولتی عیب یابی پکیج دیواری آبگرم سریع و ساده مقاله توربین های بادی پکیج بهترین جایگزین برای شوفاژخانه اصول نگهداری از لوازم برقی نرم افزار اندرويد آموزش كولرگازي اسپيلت برای خرید پکیج های دودکش دار چه شرایطی لازم می باشد؟ اصول ايمني در محيط كارگاه مقاله پمپ های هیدرولیکی چه طور می شود از اینترنت درآمد کسب کرد؟ سري جديد فايل هاي كاربردي1 کدام را ترجیح می دهید؟ تماشای تلویزیون یا کسب درآمد واقعی در خانه سري جديد فايل هاي كاربردي
  • وسايل حفاظت فردی
  • وسايل حفاظت فردی



    يکی از راه های پيشگيری حوادث کارگری و بيماری های شغلی استفاده کارگران از وسائل حفاظت فردی مثل لباس کار ، پيش بند ، کلاه ايمنی ، عينک حفاظتی ، ماسک جوشکاری ، ماسک ضد گرد و غبار و غيره می باشد که می بايست با توجه به شغل کارگر و نياز او به يک يا چند نوع وسيله حفاظتی انفرادی از طرف کارفرما تهيه و در اختيارشان قرار داده شود . بديهی است کارگران نيز بايد از وسائل حفاظت انفرادی که از طرف کارفرما تهيه می شود به هنگام انجام کار جهت جلوگيری از خطرات احتمالی استفاده کنند و عدم استفاده از آنها پيامدهای غير قابل جبرانی مثل کوی ، بریدگی دست ، سوختگی دست و پا و حتی ضربه مغزی و فوت کارگر را به دنبال خواهد داشت .
    در اين مقوله مشخصات هر کدام از وسائل حفاظت فردی کارگران و انواع کارهايي که هنگام انجام کار بايد با استفاده از وسائل مذکور انجام دهند به ترتيب مورد بررسی قرار می گیرد .
    لباس کار :
    لباس کار اولين وسيله ايمنی و بهداشتی است که می بايست از طرف کارفرما تهيه و در اختيار کارگر قرار داده شود . لباس کار بايد متناسب با کار و بدن کارگر بوده و قسمت های آزاد نداشته باشد . کمر آنها هميشه بسته بوده و دارای جيب های کوچک و حتی الامکان تعداد جيب ها نيز کم باشد .
    کارگرانی که با قسمت های گردان ماشين ها کار می کنند بايد لباس کارشان چسبيده به تن و آستين هايشان مج بند داشته باشد . لباس کار يکسره برای اين قبيل کارها توصيه می شود ، کارگرانی که روی دستگاه های فوق الذکر کار می کنند اگر موی سرشان بلند است ، بايد آنها را زير سربند يا کلاه بپوشانند و از استفاده از ساعت مچی ، مچ بند ، انگشتر و ساير تزئينات در موقع انجام کار خودداری نمايند .
    کارگرانی که در محيط آلوده به گرد و غبار مسموم کننده يا قابل اشتعال کار می کنند نبايد از لباس های جيب دار و شلوارهای پاکتی دار استفاده نمايند ، چون گرد و غبار مذکور در محل های لبه دار و جيب ها جمع شده و در مواقع مختلف ممکن است باعث ناراحتی آنها شود .
    پيش بند:
    کار در جاهايي که مايعات خورنده مثل اسيد و غيره وجود دارد بايد از پيش بندی که تمام سينه را بپوشاند و از جنس کائوچوی طبيعی و غيره باشد استفاده نمود . حفاظت در برابر اشعه ايکس با استفاده از پيش بند سربی با ضخامت مناسب می باشد .
    کار با مواد داغ مثل پای تنور يا پاتيل های جوشان و غيره با استفاده از پيش بند نسوز است .
    کارگرانی که در مقابل قطعات گردان و متحرک دستگاه ها کار می کنند نبايد از پيش بند استفاده کنند و اگر کار کردن با اين دستگاه ها نياز پيش بند داشته باشد ، بايد به صورت دو تيکه بوده بطوريکه قسمت پايين تنه از بالا تنه مجزا و طوری گره خورده باشد تا در مواقعی که پيش بند به قسمت های گردان گير می کند ، به سهولت از تن کارگر جدا شود .
    کلاه ايمنی :
    کارگرانی که هنگام انجام کار در معرض سقوط يا پرتاب اشياء روس سرشان هستند می باقست از کلاه حفاظتی استفاده کنند . نوع کارهايی که نياز به کلاه ايمنی دارد عبارتند از کارگران ساختمانی ، کارگران معدنی ، باراندازها ، مقنی ها ، موتورسيکلت سواران و غقره .
    مشخصات کلاه حفاظتی : وزن کلاه به طور کامل نباید از 400 گرم تجاوز نمايد ، کلاه ايمنی بايد از مواد غير قابل احتراق ساخته شده باشد ، در محل هايی که خطر برق گرفتگی وجود دارد جنس کلاه بايد عايق برق باشد ، دور تا دور کلاه لبه داشته باشد تا سر و گردن و صورت و پشت گردن کارگر را محافظت نمايد . ضمنا کلاه يک وسيله شخصی بوده و استفاده از آن توسط ديگری می بايست با ضد عفونی نمودن داخل کلاه و در صورت لزوم تعويض چرم و نوارهای داخل آن انجام شود .
    عينک حفاظتی :
    حساس ترين عضو بدن انسان چشم است که بايد از هر گونه آسيبی مصون بماند ، زخم و جراحت چشم به سختی قابل علاج می باشد و در صورت وارد شدن جسم خارجی در آن ضربه شديد به چشم وارد شده و ضايعات عميقی که احتمالا کوری را نيز به دنبال دارد ، عارض می گردد .
    استفاده از عينک های حفاظتی مناسب يکی از راه های جلوگيری خطرات چشمی انسان می باشد . کارگرانی که در مشاغل زير کار می کنند نياز به عينک حفاظتی دارند :
    ريخته گری ، جوشکاری ، تراشکاری ، سنگ سمباده ، دستگاه های کنکاسور ، کوبيدن چکش ، محل های پر گرد و غبار و غيره . ضمنا در محل هايی که گاز ، دود و مايعات مضر شيميايی مانند اسيدها ، قليائيات ممکن است باعث سوزاندن چشم يا زخم شدن آن شود و غيره .
    عيک های حفاظتی مورد استفاده با توجه به هر نوع کار متناسب با نوع کار تهيه شده ، بعنوان مثال عينک ضد گرد و غبار دارای قابليت های شفاف و قابل انعطاف می باشد و کاملا با صورت کارگر تطبيق می کند .
    عينک های حفاظتی کارگران ريخته گر ضمن اينکه اشعه ماوراء بنفش و اشعه خيره کننده را جذب می کند ، در برابر گرما و حرارت نيز مقاوم است ، عينک های ضد اسيد و عينک های مورد استفاده در مقابل دودهای خطرناک و ناراحت کننده بايد دوره آنها از طرف داخل مجهز به جنس نرم و نسوز قابل انعطاف باشد و کاملا روی صورت چسبيده و فاقد هر گونه منفذی باشند .
    عينک کارگران جوشکار با شيشه های رنگی جهت جلوگيری از خيره شدن خستگی چشم
    می باشد .
    گوش حفاظتی :
    در مورد سر و صدا و ميزان صدای قابل شنيدن بدون حفاظ گوش قبلا به طور مبسوط در بخش سرو صدا در کارگاه ها صحبت شده و فقط در اين باره تأکيد می شود که در کارگاه هايی که سر و صدا باعث رنجش گوش کارگران می شود (سر و صدايی بيش از 85 دسيبل) بايد حتما از حفاظ گوش استفاده شود و توصيه می شود که حتی اگر نوع توپی حفاظ گوش وجود نداشته باشد کارگرانی که در معرض سر و صدای شديد هستند از پنبه های آغشته به کمی پارافين در
    گوش های خود استفاده کنند که هنگام ترک کار نيز آنها به راحتی می توانند از گوشها خارج و دور بياندازند ، بديهی است انجام اين عمل نه تنها از ورود سر و صدای مزاحم به گوش ها جلوگيری می کند ، بلکه در صورت وجود گرد و غبار در اطراف مانع ورودشان به داخل گوش و ايجاد ناراحتی و امراض مختلف می گردد .
    کمربند ايمنی و طناب نجات :
    کارگران ساختمانی ، مقنی ها ،کارگران برق و مخابرات در روی تيرهای خطوط هوايی و غيره به منظور جلوگيری از سقوط بايد مجهز به کمربند ايمنی و طناب نجات باشند .
    نحوه استفاده از کمربند ايمنی بدين ترتيب است که يک سر طناب نجات را به حلقه کمربند قلاب نموده و سر ديگر آن را به تير چوبی يا يک ميله فلزی ثابت و يا امثال آن در محل کار محکم می بندند . کمربند ايمنی و کليه قطعات و ضمائم آن بايد مرتبا بازديد شده و قطعات فرسوده يا خراب آن در صورت امکان تعويض و قطعات تعويض شده از نوع استاندارد بوده وگرنه بايد کلا کمربند را تعويض نمود .
    دستکش های حفاظتی :
    دستها از ارزشمندتر ين اعضا کمکی بدن انسان می باشد که برای حفاظت آنها در مقابل خطرات مثل سوختگی در اثر گرما ، مواد خورنده ، برنده و غيره بايد از دستکش های حفاظتی مناسب استفاده نمود ، بطوريکه ضمن حفاظت از دست ها هيچگونه ناراحتی نيز برای حرکت انگشتان ايجاد نکرده و باعث حساسيت پوست دست نيز می شوند . کارگرانی که با دستگاه هايی مثل مته يا تراش و غيره که قسمت عای گردان دارند و احتمال برخورد دستان کارگر با آنها وجود دارد و دقت عمل کارگر نيز به همراه استفاده از دستکش کم می شود نبايد از دستکش استفاده کنند . انواع دستکش هايی که کارگران بايد از آنها با توجه به شغلی که دارند استفاده کنند عبارتند از :
    دستکش های چرمی برای کار جوشکاری ، کشيدن سيک ، حمل و نقل و غيره .
    دستکش های لاستيکی يا جنس مخصوص مشابه عايق الکتريسيته برای برق کاران ، دستکش های لاستيکی يا پلاستيکی برای جا به جا کردن ظروف اسيد و مواد سمی و تحريک کننده و عفونی سر و کار دارند بايد دارای شرايط زير باشند :
    1- ساق آنها به قدری بلند باشد که بازوها را بپوشاند .
    2- کليه قسمت های آن دارای مقاومت کافی در مقابل مواد سمی و تحريک کننده باشد .
    3- فاقد سوراخ يا پارگی باشد


    هاست رايگان filesell filesell فروش کولرگازی در سیستان وبلوچستان تبلیغات درسایت آموزشگاه تاسیسات عالیا صنعت . . filesell ______________________________ عیب یابی پکیج بوتان عیب یابی پکیج عیب یابی پکیج ایران رادیاتور عیب یابی آبگرمکن دیواری بوتان عیب یابی پکیج دیواری بوتان اسکریپت فروش فایل رفع عیب پکیج بوتان رفع ایراد پکیج بوتان تعمیر پکیج دیواری بوتان فشار پکیج ایران رادیاتور عیب یابی پکیج دیواری عیب یابی پکیج فرولی عیب یابی پکیج آریستون علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان عيب يابي پكيج ايران رادياتور تعمیرات پکیج بوتان جزوه آموزشی پکیج بوتان سوالات پکیج شوفاژ گازی صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور علت آب دادن پکیج خاموش شدن پکیج بوتان دلیل خاموش شدن پکیج بوتان جزوه گرمایش از کف چراغ قرمز پکیج بوتان خرابی پکیج ایران رادیاتور بالا رفتن فشار پکیج بوتان پکیج بوتان عیب یابی پکیج بوتان مدل اپتیما آشنای با قطعات شوفاژ دیواری اسکریپت فروش فایل رایگان ایراد پکیج عیب یابی آبگرمکن دیواری قرمز شدن چراغ پکیج بوتان مشکلات پکیج بوتان مشکلات فنی پکیج ایران رادیاتور نمونه سوالات پکیج شوفاژ گازی نمونه سوالات پکیج گازی نقشه برد پکیج محاسبات گرمایش از کف مشکل برد آبگرکن دیواری بوتان هواگیری پکیج فرولی قرارداد نصب مشعل نمونه سوالات پکیج دیواری عیب یابی آبگرمکن رفع ایراد پکیج ایران رادیاتور عیب یابی آبگرمکن بوتان عیب یابی آبگرمکن گازی عیب یابی آبگرمکن های دیواری عیب یابی ابگرمکن دیواری بوتان عیب یابی ابگرمکن بوتان عیب یابی پکیج بوتان اپتیما عیب یابی پکیج بوش عیب یابی پکیچ بوتان عیب یابی تهویه عیب پکیج ایران رادیاتور علت خاموشی پکیج علت صدای پکیج عيب يابي آبگرمکن ديواري علت بالا رفتن فشار پکیج علت بالا رفتن فشار پکیج بوتان صداي پكيج صدای پکیج علت خاموش شدن مشعل پکیج ایراد پکیج ایران رادیاتور افزایش فشار آب پکیج افزایش فشار پکیج برد پکیج بوتان اشکان تهویه بالا بردن فشار پکیج پکیج بوتان اپتیما تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما تعمیرات پکیج دیواری بوتان تعمیرکارپکیج تعمیر پکیج بوتان تعمیر میکروسویچ ابگرمکن خرابی پکیج ایساتیس بالا رفتن فشار پکیج دلیل خاموش شدن پکیج خاموش شدن ابگرم پکیج ایساتیس خاموش شدن پکیج روش كار با پكيج اپتيما بوتان شیر بای پس پکیج روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان روشن شدن دگمه قرمز پکیج بوتان روشن نشدن پکیج اپتیما روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور روشن نشدن پکیج بوتان روشن نشدن پکیج دیواری بوتان روشن نشدن مشعل پکیج بوتان روشن و خاموش شدن چراغ پکیج زیاد بودن فشار اب در پکیج ژیگلور آبگرمکن سؤاﻻت فني راجع به پکيج سبز نشدن چراغ پکیج سرد بودن يكي از رادياتورها سرد شدن رادیاتو خانگی سرويسكار بكيج ايران سرويسكار كولر گازي سرویس و ایراد یابی پکیج بوتان سرویس کار پکیج
    نظرت شما: تا بازدید: 800 ارسال شده توسط: مهندس علیرضا حدادی
    در ادامه مطلب ببينيد...
  • مطالب مرتبط
  • آخرین و مهم ترین عناوین
  • جزوه كامل گرمايش از كف محاسبات بازدهي حرارتي
  • دانلود مقالات و سوالات
  • جزوه كامل آموزش پكيج شوفاژ ديواري
  • نمونه سوالات آزمون کتبی ایمنی کارگاه فنی و حرفه ای
  • شانس چیست؟
  • اصول ايمني در محيط كارگاه
  • وسايل حفاظت فردی
  • سرویس و تعمیر لوازم خانگی یخچال
  • عیب یابی و تعمیر آبگرمکن دیواری، توانایی باز و بسته کردن قطعات آب گرم کن دیواری
  • دانلود نرم افزار باز کننده فایل های پی دی اف رایگان ویژه خریداران محترم فایل از این فروشگاه
  • دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع و تاسیسات دانشگاه تهران
  • مقاله سیستم آب بندی در پمپ
  • مقاله پمپ
  • مقاله شیرهای انبساطی شناور دار
  • مقاله سوخت هیدروژن
  • مقاله توربین های بادی
  • مقاله پمپ های هیدرولیکی
  • مقاله محاسبات سیستم آبگرم مصرفی
  • آیین‌نامه‌ ایمنی‌ کار روی‌ خطوط‌ و تجهیزات‌ برق‌ دار
  • آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
  • تدوین شیوه‌نامه اجرایی و انضباطی خوابگاه‌های غیردولتی
  • تاریخچه ی مختصراز جوشکاری دستی قوس برقی(S.M.A.W)
  • کامل ترین و بهترین جزوه محاسبه گرمایش برای اولین بار بصورت تایپ شده
  • دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع
  • دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع شرکت پترو پالا محور
  • دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع استاد حسین ذوالفقاری
  • دانلود رایگان جزوه عالی درس تهویه مطبوع
  • دانلود رایگان جزوه درس طراحی سیستم های تبرید و سردخانه استاد افشین فهیمی راد
  • اصول طراحی پکیج
  • مسایل ایمنی و بهداشتی پکیج دیواری
  • پکیج چگونه کار می کند؟
  • بررسی مقایسه ای پکیج گرمایی با سایر سیستمهای گرمایشی هوا و آب گرم.
  • برای خرید پکیج های فن دار چه شرایطی لازم می باشد؟
  • راهنمای خرید پکیج
  • انواع پکیج و مزایای آن چیست؟
  • برای خرید پکیج های دودکش دار چه شرایطی لازم می باشد؟
  • پکیج بهترین جایگزین برای شوفاژخانه
  • پکیج شوفاژ چیست؟
  • اصول نگهداری از لوازم برقی
  • لینک دانلود مستقیم نرم افزار آموزشی پکیج شوفاژ دیواری
  • عیب یابی پکیج دیواری آبگرم سریع و ساده
  • برای خرید پکیج های دودکش دار چه شرایطی لازم می باشد؟
  • آموزش رايگان كسب درآمد از اينترنت
  • کدام را ترجیح می دهید؟ تماشای تلویزیون یا کسب درآمد واقعی در خانه
  • كسب درآمد آسان در منزل يا محل كار شما ،بدون هيچ هزينه اي
  • نرم افزار اندرويد آموزش كولرگازي اسپيلت
  • سري جديد فايل هاي كاربردي
  • سري جديد فايل هاي كاربردي1
  • نویسندگان سایت
    A U T H U R S I T E
  • لوگو دوستان ما
    F R E I N D S L O G O
  • تبلیغات