اشکان تهویه

عیب یابی و تعمیر آبگرمکن دیواری، توانایی باز و بسته کردن قطعات آب گرم کن دیواری لینک دانلود مستقیم نرم افزار آموزشی پکیج شوفاژ دیواری آخرین و مهم ترین عناوین دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع و تاسیسات دانشگاه تهران نمونه سوالات آزمون  کتبی ایمنی کارگاه فنی و حرفه ای اصول طراحی پکیج مقاله پمپ دانلود رایگان جزوه درس طراحی سیستم های تبرید و سردخانه استاد افشین فهیمی راد دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع بررسی مقایسه ای پکیج گرمایی با سایر سیستمهای گرمایشی هوا و آب گرم. دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع شرکت پترو پالا محور جزوه كامل آموزش پكيج شوفاژ ديواري جزوه كامل گرمايش از كف محاسبات بازدهي حرارتي برای خرید پکیج های فن دار چه شرایطی لازم می باشد؟ دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع استاد حسین ذوالفقاری آیین‌نامه‌ ایمنی‌ کار روی‌ خطوط‌ و تجهیزات‌ برق‌ دار شانس چیست؟ برای خرید پکیج های دودکش دار چه شرایطی لازم می باشد؟ تاریخچه ی مختصراز جوشکاری دستی قوس برقی(S.M.A.W) دانلود مقالات و سوالات مسایل ایمنی و بهداشتی پکیج دیواری پکیج چگونه کار می کند؟ دانلود نرم افزار باز کننده فایل های پی دی اف رایگان ویژه خریداران محترم فایل از این فروشگاه سرویس و تعمیر لوازم خانگی یخچال کامل ترین و بهترین جزوه محاسبه گرمایش برای اولین بار بصورت تایپ شده مقاله محاسبات سیستم آبگرم مصرفی پکیج شوفاژ چیست؟ مقاله شیرهای انبساطی شناور دار وسايل حفاظت فردی انواع پکیج و مزایای آن چیست؟ آموزش رايگان كسب درآمد از اينترنت دانلود رایگان جزوه عالی درس تهویه مطبوع آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان راهنمای خرید پکیج مقاله سوخت هیدروژن مقاله سیستم آب بندی در پمپ تدوین شیوه‌نامه اجرایی و انضباطی خوابگاه‌های غیردولتی عیب یابی پکیج دیواری آبگرم سریع و ساده مقاله توربین های بادی پکیج بهترین جایگزین برای شوفاژخانه اصول نگهداری از لوازم برقی نرم افزار اندرويد آموزش كولرگازي اسپيلت برای خرید پکیج های دودکش دار چه شرایطی لازم می باشد؟ اصول ايمني در محيط كارگاه مقاله پمپ های هیدرولیکی چه طور می شود از اینترنت درآمد کسب کرد؟ سري جديد فايل هاي كاربردي1 کدام را ترجیح می دهید؟ تماشای تلویزیون یا کسب درآمد واقعی در خانه سري جديد فايل هاي كاربردي
  • مقاله پمپ
  • مقاله پمپ

    چکیده
    پُمپ یا تُلُمبه وسیله ای مکانیکی برای انتقال مایعات است که با افزایش فشار جریان آن، امکان جابه جایی مایعات را به ارتفاعی بالاتر (با افزایش هد) یا حتی پایین دست (معمولاً حوضچه یا مخزن) فراهم می آورد.
    به طور کلی پمپ به دستگاهی گفته می شود که انرﮊی مکانیکی را از یک منبع خارجی اخذ و به سیال مایعی که از آن عبور می کند، انتقال می دهد. در نتیجه انرﮊی سیال پس از خروج از این دستگاه (پمپ) افزایش می یابد. از پمپ ها برای انتقال سیال به یک ارتفاع معین و یا جا به جایی آن در یک سیستم لوله کشی و یا هیدرولیک استفاده می نمایند. به عبارت کلی تر از پمپ برای انتقال سیال از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می کنند. پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام دارای کاربرد خاصی می باشند. مهم ترین پمپ هایی که در این واحد استفاده شده اند عبارت اند از:
    ۱٫ پمپ های سانتریفوﮊ.
    ۲٫ پمپ های رفت و برگشتی.
    ۳٫ پمپ های چرخ دنده ای.

    پمپ های سانتریفوﮊ:
    این پمپ ها از نوعی می باشند که انتقال انرﮊی از آنها به سیال به طور دائمی انجام می پذیرد. پمپ های سانتریفوﮊ معمولاً نیروی محرکه خود را از طریق یک الکترو موتور (موتور الکتریکی) دریافت می کنند. انتقال نیروی محرکه از موتور به پمپ از طریق یک محور به نام شَفت منتقل می شود. شفت موتور به وسیله نوعی تجهیزات مکانیکی به نام کوپلینگ به شَفت پمپ متصل شده است. به این ترتیب انتقال نیرو به راحتی از طریق شفت موتور الکتریکی به شفت پمپ منتقل می گردد.
    پمپ های سانتریفوﮊ دارای یک محفظه هستند که حلزونی شکل است و پوسته یا کِیسینگ نامیده می شود و درون آن یک یا چند چرخ قرار دارند که روی یک محور (شفت) نصب شده اند. هر چرخ مجهز به تعدادی پره می باشد. انتقال انرﮊی به سیال در این قسمت انجام می شود. برای اینکه از محل خروج شفت از کِیسینگ پمپ سیالی خارج نشود و اصطلاحا نشتی به خارج نداشته باشیم از ابزاری به نام مکانیکال سیل استفاده شده است. نکته بسیار مهم در مورد این نوع پمپ ها هواگیری یا پرایم کردن پمپ پیش از روشن کردن آنها می باشد. یعنی پس از لاین آپ نمودن پمپ و اطمینان از ورود سیال به داخل پمپ، باید از خروج کامل هوا یا گاز حبس شده در داخل پمپ نیز اطمینان حاصل نمود. از این نوع پمپ ها در ابعاد و اندازه های مختلف برای مصارف گوناگون ساخته می شوند.

    پمپ های رفت و برگشتی:
    این نوع پمپ ها وسایلی هستند که انتقال انرﮊی از آنها به سیال به صورت پریودیک و دوره ای می باشد. نیروی محرکه این نوع پمپ ها نیز غالبا توسط موتورهای الکتریکی تامین می گردد. در این نوع پمپ ها حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل به حرکت رفت و آمدی پیستونی در یک سیلندر می شود. با عقب رفتن پیستون در سیلندر ایجاد مکش شده و در نتیجه مایع از طریق یک شیر ورودی داخل سیلندر می گردد. با حرکت پیستون به طرف جلو دریچه ورودی بسته و مایع از طریق شیر خروجی به خارج هدایت می گردد. شیرهای ورودی و خروجی یک طرفه بوده و طوری ساخته شده اند که در مراحل رفت و آمد پیستون، از ورود مایع داخل سیلندر به قسمت کم فشار و بالعکس ممانعت شود. اگر به جای پیستون، پلانجری در داخل سیلندر رفت و آمد کند در این حالت به آن پمپ پلانجری می گویند. در ضمن چنانچه پلانجر دیافراگمی را حرکت دهد پمپ از نوع دیافراگمی است. فرق میان پیستون و پلانجر در این است که طول سر پیستون کوتاه تر از مسافتی است که پیستون درون سیلندر طی می نماید، در حالی که طول پلانجر بیشتر از طول مسافت طی شده توسط آن در داخل سیلندر می باشد. از طرفی در پمپ های پیستون از حلقه یا رینگی جهت آب بندی پیستون و سیلندر استفاده شده است که روی بدنه پیستون قرار گرفته و همراه آن حرکت می کند، در حالی که در پمپ های پلانجری این رینگ روی سیلندر قرار دارد و ثابت است. این پمپ ها معمولاً کم ظرفیت هستند ولی فشار خروجی سیال را می توانند تا مقدار زیادی افزایش دهند. بنابراین از این پمپ ها در جاهایی که نیاز به جا به جا کردن سیالی با حجم کم ولی فشار بالا می باشد استفاده می کتتد. در ضمن باید به این نکته نیز توجه داشت که جریان سیال در این پمپ ها به صورت غیر یکنواخت می باشد. نکته بسیار مهم در مورد این پمپ ها آن است که هرگز نباید آنها را در حالی که شیر خروجی پمپ (دیسچارج پمپ) بسته است روشن نمود.
    پمپ های چرخ دنده ای:
    این پمپ ها نوعی از پمپ های گردشی یا روتاری می باشند. پمپ های چرخ دنده ای از دو قسمت متمایز تشکیل شده اند، یکی قسمت جداره ثابت و دیگری قسمت دوار که شامل یک محور گردان با چرخ دنده می باشد. در پمپ های چرخ دنده ای مقداری مایع بین دنده های چرخ دنده پمپ به اصطلاح به تله می افتد و در اثر چرخیدن چرخ دنده ها این مایع به قسمت خروجی پمپ رانده می شود. این پمپ ها به گونه ای ساخته می شوند که در آنها فاصله میان اجزاء گردنده و جداره ثابت بسیار کم می باشد. کار برد این پمپ ها برای جا به جایی مایع با حجم کم و فشار متوسط می باشد. نکته مهم در مورد این پمپ ها آن است که هرگز نباید آنها را در حالی که شیر خروجی پمپ بسته است روشن نمود؛ چرا که در این حالت، اگر هیچ شیر اطمینانی در مسیر discharge پمپ وجود نداشته باشد، یا خود پمپ از بین می رود و یا اینکه لوله DisCharge می شکند.
    می توان پمپ ها را بر اساس نحوه عملکردشان به گونه ای دیگر نیز دسته بندی کرد:
    ۱ پمپ های سانتریفوژ (جریان شعاعی)
    ۲ پمپ های محوری
    ۳ پمپ های نیمه سانتریفوژ (یا با جریان مختلط)
    ۱ پمپ سانتریفوژ (شعاعی):
    عملکرداین پمپ به این صورت است که درآن سیال موازی محور وارد چرخ پمپ شده و عمود برآن از چرخ خارج می گردد. این پمپ ها معمولاً برای ایجاد فشارهای بالا در دبی های کم به کارمی روند. بنابراین اغلب پمپ های سانتریفوژ توانایی خوبی درایجاد فشارهای بالا دارند. پمپ های سانتریفوژ شایع ترین نمونه از پمپ ها هستند.

    ۲ پمپ های محوری:
    سیال موازی محور وارد پمپ می گردد و به طور موازی نسبت به محور ازچرخ خارج می گردد. این پمپ ها برای ایجاد فشارها و دبی های متوسط به کار می روند.
    ۳ پمپ های نیمه سانتریفوژ (مختلط):
    پسیال موازی محور وارد چرخ پمپ می گردد و به طور مایل نسبت به محور از چرخ خارج می گردد. این پمپ ها برای ایجاد فشارها و دبی های متوسط به کارمی روند. این پمپ ها نسبت به پمپ های سانتریفوژ توانایی بیشتری در استفاده و به کارگیری دبی های بالا رادارند.
    مبانی و کاربرد پمپ های گریز از مرکزcentrifugal pump اصول کار کلیه این پمپ هابراساس استفاده از نیروی “گریز از مرکز” پایه گذاری شده است. هر حجمی که در یک مسیر دایره ای یا منحنی شکل حرکت کند، تحت تأثیر نیروی گریز از مرکز واقع می شود. جهت نیروی مذکور طوری است که همواره تمایل دارد که جسم را ازمحور یا مرکز دوران دور سازد.
    ◄قسمت های اساسی یک پمپ گریز از مرکز عبارتند از:
    ۱٫ الکتروموتور: که شامل قسمت الکتریکی پمپ است.
    ۲٫ کوپل یا هم محور سازی:که متصل کننده الکترومتر به شافت (محور) پمپ است.
    ۳٫ هوس برینگ: که محل قرار گیری برینگ ها می باشد
    ۴٫ مکانیکال سیل: که محل آب بندی پمپ و جدا کننده سیال پمپاژ شده و قسمت مکانیکی پمپ می باشد.
    ۵٫ پره های پمپ: که با توجه به نوع کاربرد دارای انواع مختلفی می باشد.
    مواد:
    پمپ های سانتریفیوژ که معمولا به بازار عرضه می شوند دارای ترکیبات برنزی، تمام برنزی، یا دارای ترکیب آهنی می باشند. در ساختار نیمه برنزی، پروانه خلاف شافت (اگر به کار برده شده باشد) و رینگ های سایشی برنزی خواهد بود و محفظه از چدن است. این مواد ساختمانی برای قسمت های از پمپ می باشد که در تماس با پمپاژ شده می باشد.
    کاویتاسیون:
    این پدیده یکی از خطرناک ترین حالت هایی است که ممکن است برای یک پمپ به وجود آید. آب یا هر مایع دیگری، در هر درجه حرارتی به ازای فشار معینی تبخیر می شود. هرگاه در حین جریان مایع در داخل چرخ یک پمپ، فشار مایع در نقطه ای از فشار تبخیر مایع در درجه حرارت مربوطه کمتر شود، حباب های بخار یا گازی در فاز مایع به وجود می آیند که به همراه مایع به نقطه ای دیگر با فشار بالاتر حرکت می نمایند. اگر در محل جدید فشار مایع به اندازه کافی زیاد باشد، حباب های بخار در این محل تقطیر شده و در نتیجه ذراتی از مایع از مسیر اصلی خود منحرف شده و با سرعت های فوق العاده زیاد به اطراف و از جمله پره ها برخورد می نمایند. در چنین مکانی بسته به شدت برخورد، سطح پره ها خورده شده و متخلخل می گردد. این پدیده مخرب در پمپ ها را کاویتاسیون می نامند. پدیده کاویتاسیون برای پمپ بسیار خطرناک بوده و ممکن است پس از مدت کوتاهی پره های پمپ را از بین ببرد. بنابراین باید از وجود چنین پدیده ای در پمپ جلو گیری گردد. کاویتاسیون همواره با صداهای منقطع شروع شده و سپس در صورت ادامه کاهش فشار در دهانه ورودی پمپ، بر شدت این صداها افزوده می گردد. صدای کاویتاسیون مخصوص و مشخص بوده و شبیه برخورد گلوله هایی به یک سطح فلزی است. هم زمان با تولید این صدا پمپ نیز به ارتعاش در می آید. در انتها این صداهای منقطع به صداهایی شدید و دائم تبدیل می گردد و در همین حال نیز راندمان پمپ به شدت کاهش می یابد.
    کاربرد پمپ ها
    کاربرد پمپ ها در سیستم های هیدرولیک کارآیی سیستم های هیدرولیک برای سهولت انتقال نیرو، موجب گسترش روز افزون این سیستم ها شده است. می توان پمپ های سیستم های هیدرولیک را به مثابه قلب سیستم در نظر گرفت. پمپ های هیدرولیک تنها یک وظیفه مهم را بدوش دارند و آن به جریان انداختن سیالات هیدرولیک است. عامه مردم تصور می کنند که پمپ ها، فشار مورد نیاز را ایجاد می کنند، لیکن این تصور نادرست است. فشار ناشی از عواملی مانند مقاومت خطوط لوله، گرانروی و بار روی محرک ها (Actuator) در مقابل جریان سیال، مقاومت می کنند. در واقع شفت پمپ، انرژی مکانیکیِ موتور الکتریکی یا موتورهای دیزلی و بنزینی را به انرژی سیال تبدیل می کند. پمپ های سیستم های هیدرولیک از نوع پمپ های جابجایی مثبت هستند. در این پمپ ها که با آب بندهای خاص و لقی های بسیار کم طراحی می شوند، با هر جابجایی حجم معینی از سیال تحت فشارهای نرمال پمپ می گردد به طوری که احتمال برگشت سیال تقریباً غیرممکن است. در نتیجه هنگامی که فشار سیستم به دلیل بار روی محرک (Actuator) افزایش می یابد، موتور الکتریکی یا موتور دیزلی باید شدیدتر کار کند تا حجم مورد نیاز را منتقل کند که این به معنای توان الکتریکی بیشتر و یا افزایش مصرف سوخت است. در واقع چون این جریان به نواحی حساس سیستم پمپ می شود (آب بندها، شلنگ ها و غیره ) همیشه سیستم به یک شیر اطمینان مجهز می شود. انواع پمپ های هیدرولیک با وجود تنوع پمپ های هیدرولیک ، می توان آنها را در چند گروه تقسیم بندی کرد: دنده ای، پره ای و پیستونی. پمپ های دنده ای: پمپ های دنده ای بسیار ارزان بوده، به نوع سیال هیدرولیک حساسیت ندارند. این پمپ ها در مقابل آلودگی مقاوم بوده و نیاز به طراحی های خاص ندارند. فشار در این سیستم ها بین۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰psi می باشد. این ویژگی ها باعث شده که در تجهیزات متحرک، بیشتر از پمپ های دنده ای استفاده شود چرا که که مقاومتشان در برابر آلودگی بسیار زیاد و کارایی آنها در خور توجه است. درون پمپ های دنده ای، دو چرخ دنده در خلاف جهت یکدیگر حرکت می کنند که اولی به شفت موتور متصل بوده و دومی چرخ دنده هرز گرد (Idler) می باشد. سیال از محفظه ورودی وارد پمپ شده و از میان دندانه های چرخ دنده ها و جداره محفظه پمپ منتقل می شود. به دلیل فواصل بسیار کم، سیال از مرکز پمپ نمی تواند عبور کند. پس دو جریان دوباره با هم مخلوط شده و به سمت خروجی پمپ رانده می شوند. پمپ های دنده ای می توانند در هر دو جهت عمل کنند و این ویژگی قابل توجهی در بعضی از سیستم ها است. از آنجایی که یاتاقان های این پمپ ها تنها از یک جهت، (جهت فشار پمپ خروجی) تحت بار قرار دارند، به پمپ های نامتوازن معروفند. در نتیجه این پمپ ها به طور نامتناسب و تنها از یک جهت، تمایل به سایش دارند. پمپ های دنده ای در انواع خارجی (که بسیار متداول است)، داخلی و یا از نوع چرخان (Gerotor) ساخته می شوند(شکل۱) پمپ های پره ای: این نوع پمپ ها کارآیی و موارد استفاده زیادی دارند ولی سیال آنها باید خواص ضد سایش فوق العاده ای داشته باشد. در پمپ های پره ای چند نقطه در معرض سایش قرار دارند. این نقاط نوک پره ها، صفحات دوار و شیار پره ها در روتور هستند. یک مزیت پمپ های پره ای این است که سایش تمام سطوح آن یکنواخت است و این وضعیت راندمان را افزایش می دهد. هم چنین، پمپ های پره ای که با دو ورودی و دو خروجی در جهات مختلف طراحی می شوند متوازن بوده و با توجه به این ویژگی، تنش یکنواخت و کمتری بر روی یاتاقان ها وارد می شود. می توان پمپ های پره ای را با تغییر شکل مکانیکی محفظه پمپ، به صورت پمپ های جا بجایی متغیر ساخت که در نتیجه راندمان آنها افزایش یافته و البته هزینه اولیه‌(ساخت) پمپ ها نیز افزایش می یابد. تحمل پمپ های پره ای در مقابل آلودگی کم است و ذرات آلودگی، سبب سایش غیرمنتظره پره ها می شود. پمپ های پره ای در محدوده فشار۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰psi توانایی عملکرد دارند. پمپ های پیستونی: این نوع از پمپ ها به دو شکل شعاعی یا محوری طراحی می شوند. در نوع شعاعی، پیستون ها از محور یک محفظه استوانه ای حلقوی شکل شبیه چرخ پره دار می چرخند و در نوع محوری، محور گردش پیستون ها و سیلندرها موازی می باشد. از طرفی لقی های پمپ های پیستونی بسیار کم بوده و به همین دلیل این پمپ ها به ذرات ناشی از سایش خراشیدگی بسیار حساس هستند. پمپ های پیستونی به دو شکلِ جابجایی ثابت یا متغیر طراحی می شوند. طراحی های جابجایی متغیر، تغییرات فشار سیستم را جبران می کنند و دارای بیشترین بازدهی (یعنی بین۹۲ تا۹۷ درصد) هستند. صرف نظر از نوع پمپ ها، سیستم های هیدرولیک، باید قبل از راه اندازی به طور کامل تمیز و شسته شوند و کلیه منابع آلودگی باید تا حد امکان به حداقل برسد. هم چنین سیال هیدرولیک نو یا سیال هیدرولیک که سر ریز می شود باید قبل از استفاده در سیستم به طور کامل فیلتر شود چرا که یک سیستم هیدرولیکی که در شرایط مناسب عملیاتی به سر می برد و سیال هیدرولیک آن فیلتر می شود، در مقایسه با یک سیال هیدرولیک نو تمیزتر است. علاوه بر تمیزی سیال، نوع سیال، محدوده دما، گرانروی سیال، شرایط سیال (اکسیداسیون، آلودگی با آب و غیره) فشاری که بر روی سیستم وارد می شود، ورود هوا و کاویتاسیون، همگی بر پمپ و عمر آن موثر هستند.

    منابع:


    Adomi, Scott, et al. Drag Reduction in Turbulent Flow. March 10, 1997.

    Bonnell, Ken and Poe, Christopher. Chemical Engineering. “Selecting
    Low-flow Pumps”. Feb. 1999, vol 106.

    Streetor, Victor L. Handbook of Fluid Dynamics. McGraw-Hill Book
    Company, Inc. : New York, 1961.

    Perry, Robert H. and Green, Don W. Perry’s Chemical Engineering Handbook. McGraw-Hill Book Company, Inc. : New York, 1997.


    هاست رايگان filesell filesell فروش کولرگازی در سیستان وبلوچستان تبلیغات درسایت آموزشگاه تاسیسات عالیا صنعت . . filesell ______________________________ عیب یابی پکیج بوتان عیب یابی پکیج عیب یابی پکیج ایران رادیاتور عیب یابی آبگرمکن دیواری بوتان عیب یابی پکیج دیواری بوتان اسکریپت فروش فایل رفع عیب پکیج بوتان رفع ایراد پکیج بوتان تعمیر پکیج دیواری بوتان فشار پکیج ایران رادیاتور عیب یابی پکیج دیواری عیب یابی پکیج فرولی عیب یابی پکیج آریستون علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان عيب يابي پكيج ايران رادياتور تعمیرات پکیج بوتان جزوه آموزشی پکیج بوتان سوالات پکیج شوفاژ گازی صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور علت آب دادن پکیج خاموش شدن پکیج بوتان دلیل خاموش شدن پکیج بوتان جزوه گرمایش از کف چراغ قرمز پکیج بوتان خرابی پکیج ایران رادیاتور بالا رفتن فشار پکیج بوتان پکیج بوتان عیب یابی پکیج بوتان مدل اپتیما آشنای با قطعات شوفاژ دیواری اسکریپت فروش فایل رایگان ایراد پکیج عیب یابی آبگرمکن دیواری قرمز شدن چراغ پکیج بوتان مشکلات پکیج بوتان مشکلات فنی پکیج ایران رادیاتور نمونه سوالات پکیج شوفاژ گازی نمونه سوالات پکیج گازی نقشه برد پکیج محاسبات گرمایش از کف مشکل برد آبگرکن دیواری بوتان هواگیری پکیج فرولی قرارداد نصب مشعل نمونه سوالات پکیج دیواری عیب یابی آبگرمکن رفع ایراد پکیج ایران رادیاتور عیب یابی آبگرمکن بوتان عیب یابی آبگرمکن گازی عیب یابی آبگرمکن های دیواری عیب یابی ابگرمکن دیواری بوتان عیب یابی ابگرمکن بوتان عیب یابی پکیج بوتان اپتیما عیب یابی پکیج بوش عیب یابی پکیچ بوتان عیب یابی تهویه عیب پکیج ایران رادیاتور علت خاموشی پکیج علت صدای پکیج عيب يابي آبگرمکن ديواري علت بالا رفتن فشار پکیج علت بالا رفتن فشار پکیج بوتان صداي پكيج صدای پکیج علت خاموش شدن مشعل پکیج ایراد پکیج ایران رادیاتور افزایش فشار آب پکیج افزایش فشار پکیج برد پکیج بوتان اشکان تهویه بالا بردن فشار پکیج پکیج بوتان اپتیما تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما تعمیرات پکیج دیواری بوتان تعمیرکارپکیج تعمیر پکیج بوتان تعمیر میکروسویچ ابگرمکن خرابی پکیج ایساتیس بالا رفتن فشار پکیج دلیل خاموش شدن پکیج خاموش شدن ابگرم پکیج ایساتیس خاموش شدن پکیج روش كار با پكيج اپتيما بوتان شیر بای پس پکیج روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان روشن شدن دگمه قرمز پکیج بوتان روشن نشدن پکیج اپتیما روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور روشن نشدن پکیج بوتان روشن نشدن پکیج دیواری بوتان روشن نشدن مشعل پکیج بوتان روشن و خاموش شدن چراغ پکیج زیاد بودن فشار اب در پکیج ژیگلور آبگرمکن سؤاﻻت فني راجع به پکيج سبز نشدن چراغ پکیج سرد بودن يكي از رادياتورها سرد شدن رادیاتو خانگی سرويسكار بكيج ايران سرويسكار كولر گازي سرویس و ایراد یابی پکیج بوتان سرویس کار پکیج
    نظرت شما: تا بازدید: 1879 ارسال شده توسط: مهندس علیرضا حدادی
    در ادامه مطلب ببينيد...
  • مطالب مرتبط
  • آخرین و مهم ترین عناوین
  • جزوه كامل گرمايش از كف محاسبات بازدهي حرارتي
  • دانلود مقالات و سوالات
  • جزوه كامل آموزش پكيج شوفاژ ديواري
  • نمونه سوالات آزمون کتبی ایمنی کارگاه فنی و حرفه ای
  • شانس چیست؟
  • اصول ايمني در محيط كارگاه
  • وسايل حفاظت فردی
  • سرویس و تعمیر لوازم خانگی یخچال
  • عیب یابی و تعمیر آبگرمکن دیواری، توانایی باز و بسته کردن قطعات آب گرم کن دیواری
  • دانلود نرم افزار باز کننده فایل های پی دی اف رایگان ویژه خریداران محترم فایل از این فروشگاه
  • دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع و تاسیسات دانشگاه تهران
  • مقاله سیستم آب بندی در پمپ
  • مقاله پمپ
  • مقاله شیرهای انبساطی شناور دار
  • مقاله سوخت هیدروژن
  • مقاله توربین های بادی
  • مقاله پمپ های هیدرولیکی
  • مقاله محاسبات سیستم آبگرم مصرفی
  • آیین‌نامه‌ ایمنی‌ کار روی‌ خطوط‌ و تجهیزات‌ برق‌ دار
  • آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
  • تدوین شیوه‌نامه اجرایی و انضباطی خوابگاه‌های غیردولتی
  • تاریخچه ی مختصراز جوشکاری دستی قوس برقی(S.M.A.W)
  • کامل ترین و بهترین جزوه محاسبه گرمایش برای اولین بار بصورت تایپ شده
  • دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع
  • دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع شرکت پترو پالا محور
  • دانلود رایگان جزوه درس تهویه مطبوع استاد حسین ذوالفقاری
  • دانلود رایگان جزوه عالی درس تهویه مطبوع
  • دانلود رایگان جزوه درس طراحی سیستم های تبرید و سردخانه استاد افشین فهیمی راد
  • اصول طراحی پکیج
  • مسایل ایمنی و بهداشتی پکیج دیواری
  • پکیج چگونه کار می کند؟
  • بررسی مقایسه ای پکیج گرمایی با سایر سیستمهای گرمایشی هوا و آب گرم.
  • برای خرید پکیج های فن دار چه شرایطی لازم می باشد؟
  • راهنمای خرید پکیج
  • انواع پکیج و مزایای آن چیست؟
  • برای خرید پکیج های دودکش دار چه شرایطی لازم می باشد؟
  • پکیج بهترین جایگزین برای شوفاژخانه
  • پکیج شوفاژ چیست؟
  • اصول نگهداری از لوازم برقی
  • لینک دانلود مستقیم نرم افزار آموزشی پکیج شوفاژ دیواری
  • عیب یابی پکیج دیواری آبگرم سریع و ساده
  • برای خرید پکیج های دودکش دار چه شرایطی لازم می باشد؟
  • آموزش رايگان كسب درآمد از اينترنت
  • کدام را ترجیح می دهید؟ تماشای تلویزیون یا کسب درآمد واقعی در خانه
  • كسب درآمد آسان در منزل يا محل كار شما ،بدون هيچ هزينه اي
  • نرم افزار اندرويد آموزش كولرگازي اسپيلت
  • سري جديد فايل هاي كاربردي
  • سري جديد فايل هاي كاربردي1
  • نویسندگان سایت
    A U T H U R S I T E
  • لوگو دوستان ما
    F R E I N D S L O G O
  • تبلیغات